El Gran Hotel Budapest

La millor manera de passar un cap de setmana plujós com aquest que hem tingut és anant al cine, així que això és el que vam fer dissabte a la tarda. Quina vam triar? L'última del Wes Anderson, "El Gran Hotel Budapest".
Sí, és cert que aquest director és molt especial, perquè té un univers propi i un sentit de l'humor d'allò més particular i, per això, les seves pel·lícules no agraden a tothom. A mi, personalment, m'encanta i m'ho he passat d'allò més bé veient tant "Fantàstico Sr. Fox", com "Life Aquatic", com "The Royal Tenenbaums" o Monrise Kingdom. Per això no vam dubtar ni un moment en anar a veure la seva última pel·lícula i, la veritat és que no ens va decebre gens ni mica! La història és preciosa, els personatges encantadors (el reguitzell d'actors és enorme i tots ells estan fantàstics), el sentit de l'humor és exquisit, la posada en escena enamora i el ritme és trepidant! Què més volem?  A més, la història em va atrapar de tal manera que en algun moment em vaig oblidar que estava en una sala de cine! 

Doncs això, que la recomano de totes, totes!. Per mi, és la seva millor pel·lícula!


Aquí deixo la crítica que en fan a la revista Fotogramas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Post nuevo Post antiguo Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...