Un cap de setmana de cine!


Fa moltíssim temps que no vaig al cine i la veritat és que no sé per què, doncs m'encanta anar-hi! Penso que darrere seu hi ha tot un ritual: triar la peli, el cine, la sessió, comprar les entrades i les crispetes (per menjar-me-les abans que comenci el film i no molestar a la resta d'espectadors), asseure'm bé a la butaca quan surten els títols de l'inici i fer el comentari amb el Sr. Brunet un cop sortim de la sala, de camí cap a casa o cap algun restaurant. Però aquesta vegada ha passat massa temps. Em sembla que l'última pel·lícula que vaig veure a la gran pantalla va ser El Gran Hotel Budapest, el mes de març passat! Així que està decidit, d'aquest cap de setmana no passa que hi tornem. Però ara tinc un problema i  és que no sé quina pel·lícula de la cartellera triar...

Les quatre opcions són aquestes:
  1. L'optimista i musical Begin Again
  2. L'emocionant thriller d'espies, El hombre más buscado
  3. La recomanadíssima i curiosa Boyhood
  4. La trepidant i entretinguda El niño
La veritat és que tinc ganes de veure-les totes i sé que, amb el temps, ho acabaré fent, però ara n'he d'escollir una i no m'acabo de decidir.

I vosaltres, n'heu vist alguna? La recomaneu? Teniu pensat anar al cinema i alguna d'aquestes pel·lícules està a la vostra llista?

Que gaudiu del cap de setmana! 

4 comentaris:

  1. Quines ganes de cinema ja!
    Fa segles que no i vaig...però com a mínim un cop a la setmana anam al videoclub a buscar alguna peli, m'agrada tant mirar pelis.
    Llàstima que no et pugui ajudar amb aquesta selecció ( no he pogut veure cap d'elles) però espero la teva critica quan hagis elegit :-)

    Petonets!

    ResponElimina
  2. Hola Neus!
    A mi també m'encanta el cinema! Jo acostumo a agafar DVD's a les biblioteques públiques i no hi ha res com una tarda de diumenge al sofà, amb la manteta i la peli. Però anar al cine de tant en tant també m'encanta.
    Ja t'explicaré quina he vist.
    Molt bon cap de setmana!

    ResponElimina
  3. Yo necesito pelis que me hagan reir... tengo ganas de ver "The Love Punch" que no sé si ha estrenado en España o no, aquí me parece que todavía no.

    ResponElimina
  4. Es la de Pierce Brosnan y Emma Thompson? Me la apunto!

    ResponElimina

Post nuevo Post antiguo Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...